- Otwierasz żabkę i potrzebujesz księgowości?
Jeżeli dopiero otwierasz sklep franczyzy Żabka zaufaj księgowym, którzy znają się na jej rozliczaniu.
Aby dobrze rozliczyć Franczyzobiorcę potrzebna jest szczegółowa wiedza dotycząca wymaganych dokumentów.
- Czy przed nawiązaniem współpracy można skorzystać z konsultacji?
Przed nawiązaniem współpracy z naszą firmą zachęcamy do bezpłatnej konsultacji.
- Czy można zmienić biuro księgowe w trakcie roku?
Bez obaw, zmiana dostawcy usług księgowych jest łatwa i bezproblemowa. Po uzyskaniu informacji od aktualnego dostawcy usług księgowych, przeprowadzimy bezpieczną migrację wszystkich danych i przejmiemy wszystkie zobowiązania związane z księgowością w Państwa firmie zgodnie z zawartą Umową.
Więcej na ten temat dowiesz się z naszego artykułu - "Jak zmienić biuro rachunkowe?".
- Jak wyglądają etapy nawiązania z nami współpracy?
Aby rozpocząć współpracę skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem: +48 517 520 524.
Przeprowadzimy proces przejęcia ksiąg i wszystkich niezbędnych dokumentów od Twojej dotychczasowej księgowej. (Więcej informacji na temat procesu zmiany księgowości można znaleźć (TUTAJ).
Zapewnimy skuteczne i sprawne prowadzenie procesów księgowych, kadrowo-płacowych i raportowania. W skład naszych obowiązków wchodzi:
- Naliczanie listy płac i wynagrodzeń;
- Automatyczne księgowanie zdarzeń gospodarczych;
- Wysłanie deklaracji do ZUS;
- Księgowe zamknięcie miesiąca;
- Weryfikacja poprawności;
- Wysłanie deklaracji podatkowych do US.
- Sporządzenie informacji o zobowiązaniach podatkowych oraz ZUS.
- Czy jesteśmy ubezpieczeni?
Tak. Nasze biuro rachunkowe funkcjonuje zgodnie z wymogami prawnymi i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, które chroni je w przypadku ewentualnych sporów z organami skarbowymi.
- Jak wygląda przesyłanie dokumentów?
Optymalizujemy nasze usługi tak, aby były w pełni cyfrowe i przyjazne dla środowiska.
W związku z tym nie przyjmujemy żadnych dokumentów w formie papierowej. Osoby prowadzące sklep Żabka wysyłają wszystkie faktury zgodnie z naszą instrukcją na bezpieczny dysk.
Dokumenty można wgrywać bezpośrednio z telefonu lub komputera. Taka forma archiwizacji dokumentów jest szybka, bezpieczna i przyjazna dla środowiska oraz zgodna z przepisami. - Ewidencja czasu pracy - jak prowadzić i dostarczać?
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników jest obowiązkiem każdego pracodawcy zgodnie z prawem. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem na ten temat.
Osoby prowadzące sklep Żabka mają możliwość prowadzenia ewidencji czasu pracy w sposób "tradycyjny", czyli na papierze, wysyłając potem skan lub zdjęcie drogą elektroniczną. Jednak zachęcamy do prowadzenia tej ewidencji w formie elektronicznej, korzystając z naszego specjalnie przygotowanego wzoru.
- Co w przypadku kontroli z Urzędu Skarbowego lub ZUS?
Po udzieleniu nam pełnomocnictwa, zapewniamy skuteczną i profesjonalną obsługę kontroli zgodnie z zawartą umową.
- Czy biuro rachunkowe opłaca w moim imieniu podatki i składki ZUS?
Nie. Na początku współpracy określamy termin, w którym otrzymasz od nas informację dotyczącą wysokości podatków oraz składek do zapłaty. Opłaty musisz wykonać we własnym imieniu i zakresie.
- Czy biuro wysyła za mnie deklaracje do urzędów?
Tak, po udzieleniu pełnomocnictw wysyłamy deklaracje do urzędów. Jak skutecznie złożyć pełnomocnictwo UPL-1 dowiesz się w naszym artykule.
- Jak wygląda ewentualna zmiana biura rachunkowego - w przypadku rezygnacji z naszych usług?
Okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc i jest to czas niezbędny na zakończenie wszystkich zobowiązań franczyzobiorcy oraz przekazanie dokumentów do nowego biura rachunkowego.
Na życzenie klienta ten okres może zostać skrócony. - Sprawdź nas na Białej liście
Sprawdź nas na stronie Ministerstwa Finansów - Biała lista (wykaz podatników VAT).
- Franczyza żabka - jak księgować?
Księgowanie franczyzy Żabka wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, aby zapewnić zgodność z przepisami. Nasz zespół zajmie się kompleksowym rozliczeniem, dbając o zebranie i prawidłowe zaksięgowanie wszystkich niezbędnych dokumentów. Dzięki nowoczesnemu podejściu uprościmy cały proces, umożliwiając Ci skupienie się na prowadzeniu Twojego biznesu.